E-post från ett piggt Hotell med vaken personal!

Vist är det roligt och kul när uppdragsgivarna kontaktar oss och ber om besök. Tidigare i dag fick vi ett mail från ägaren till en mindre hotell kedja. De äger och driver några hotell i Sverige och vill att vi besöker dem, för att sedan leverera ärlig och riktigt feedback på vad de kan göra bättre och vad de redan gör bra. Vi kommer boka rum via telefon, boka om och flytta övernattningarna. När vi sedan besöker hotellen, checkar vi in i receptionen, ber om tips att göra i stan på kvällen, vi äter middag i hotell restaurangerna, vi besöker gymmet, går igenom rummet med vår checklista. Morgonen därefter besöker vi frukosten, för att därefter checka ut. Vi tackar för förtroendet att få hjälpa er att bli ännu bättre på att ta hand om era gäster.

Har du ett eller 10 stycken hotell och vill veta vad som sker under kundkontakten från bokningen via er hemsida eller via telefonen till incheckningen, besöket i restaurangen under middagen, under frukosten, under utcheckningen och när vi sedan ringer tillbaka eftersom vi har glömt en mobilladdare på rummet eller i gymmet? Är du dessutom nyfiken på att se vad vi kan hjälpa just dig eller hur lite det faktisk kostar att anlita oss? Ring Daniel på +46(0) 221 24 000 eller skicka ett mail till daniel.swiden@nordicmystery.com så ringer vi upp på en passande tid.

Varmt välkommen till Nordens enda Mystery Shoppingföretag som arbetar i alla fyra länder med egen fast anställd personal, välkommen till oss på Nordic Mystery Shopping Sverige – Norge – Danmark – Finland inkl Åland