Smidigt & enkelt!

Ytterligare en retailkedja har valt att börja ett samarbete med oss. Just nu lägger vi upp samtliga frågor i vårt smidiga onlinesystem. Under Q2 börjar vi sedan med de första besöken. Våra Shopper genomför besöket och uppdraget, för att därefter skriva rapporten enkelt och smidigt i en iPad, bifoga en kopia på kvittot och sedan skicka in den för korrekturläsning. Efter att vi internt säkerställt stavning och att hela uppdraget blivit korrekt utfört, får mottagaren en notis om att det finns olästa rapporter att läsa. Månadsstatistiken, alla samlade rapporter, sammanställda regionrapporter och all annan information som behövs till ledningsmöten och till rätta beslut om expansion och utbildning finns därefter enkelt att tillgå hos oss.

Vi är ju en annorlunda leverantör av mystery shopping. Alla våra shoppers har minst tre års erfarenhet av säljarbete i butik, restaurang eller hotell. De har timlön, vi har kollektivavtal och de arbetar proffesionellt med mystery shopping.  Vi skriver våra rapporter direkt efter varje avslutat besök, vi korrekturläser samtliga rapporter innan de skickas vidare till uppdragsgivaren. Vi levererar sedan rapporterna inom två arbetsdagar från utfört besök. Snabb och sann feedback, tillsammans med ett rättvist pris, är troligen anledningen till vår fortsatt expansion.

Har du också funderingar på hur er personal tar hand om era kunder eller gäster? Du kanske har ett eller 1200st flygplan som trafikerar hela Norden och världen utanför och dessutom är nyfiken på att se vad vi kan hjälpa just er med? Ring Daniel på +46(0) 221 24 000 eller skicka ett mail på info@nordicmystery.com, så ringer vi upp på en passande tid. Varmt välkommen till Nordens enda Mystery Shoppingföretag som arbetar i alla fyra länder med egen fast anställd personal, välkommen till oss på Nordic Mystery Shopping Sverige – Norge – Danmark – Finland och Åland