Uppdrag via telefon

Precis före sommaren i år vann vi ett nytt internationellt uppdrag. Vi skall ringa ca 500 samtal varje månad och ställa frågor till säljaren som svarar. Uppdraget är en uppföljning på den säljutbildningsinsats vår uppdragsgivare håller i för denna kedja. Nu har vi följt kedjan under snart sex månader och vi har redan sett ett förändrat beteende hos säljarna som svarar.

Det är roligt att få följa utveckling som säljarna vi pratar med visar. När kedjan tydligt kan koppla utbildningen och mystery shopping’en till den ökade lönsamheten och vinsten, blir det ännu roligare. När vi sedan fick feedback från utbildarna, var vi inte sena med att vidarebefordra den till vår personal som faktiskt utför uppdraget. Med professionella mystery shoppers, blir resultatet bättre och säkrare utfört. Vi är inte det största mystery shopping företaget, men vi gör alltid vårt yttersta för att genomföra de perfekta uppdragen, och därmed öka er vinst.

Jag tar mig friheten att klippa in feedbacken från vår uppdragsgivare

The client has noticed what a high standard the calls are quality wise.”

It’s really great feedback to hear and your team sound like they are credit to you.”

I haven’t worked with such a high quality team so well done.

Har ni en eller 180 butiker och vill veta exakt hur dina kunder uppfattar er och er personal. Ring Robert eller Daniel på +46(0) 221 24 000 eller skicka ett mail på info@nordicmystery.com, så ringer vi upp på en passande tid. Varmt välkommen till Nordens enda Mystery Shoppingföretag som arbetar i alla fyra länder med egen fast anställd personal, välkommen till oss på Nordic Mystery Shopping Group Sverige – Norge – Danmark – Finland och Åland

Vi är noga med att det ska vara enkelt att anlita oss. Därför har vi inga uppstartskostnader eller kostnader som tillkommer för ändring i rapporter, statistik eller påslag för det vi köper under uppdragen hos er. Alla varorna vi köper, får ni dessutom tillbaka, antingen till rätt butik eller som returer till ett centrallager.